Beställningar av larm/gömmor/lås/nycklar inom Ordbo
Hur en enhet/hemvårdsgrupp beställer larm och tillbehör av larmsamordnarna.
Innan en beställning görs, skall det alltid godkännas av ansvarig chef, då vissa beställningar betalar enheten själva.
Alla beställningar görs alltid via mail till:
larm.samordnare@vaxjo.se eller via LifeCare meddelande till Larmsamordnarna Öppnas i nytt fönster.
Det som larmombuden kan beställa är:
- Trygghetslarm Doro CareIPMobile:
- Basenhet, 84.9 kB, öppnas i nytt fönster. (hela set inkl. allt till) eller delar (antenn, förstärkningsantenn/utomhus/inomhus, strömsladd
, 290.8 kB, öppnas i nytt fönster., internetkabel/baklucka
, 123.7 kB, öppnas i nytt fönster.).
- Larmknappar (helt set, 431.8 kB, öppnas i nytt fönster.), eller delar (halsband-/armband-/fäste, lätt tryckt del)
, 431.8 kB, öppnas i nytt fönster.
- Förstärkningsantenner
Öppnas i nytt fönster.
- Nyckelgömmor och/eller låsskallar
Öppnas i nytt fönster.
- Digitala nycklar
, 68 kB, öppnas i nytt fönster.
- Förbrukningsmaterial så som:
- Skruvar
- Muttrar
- Brickor
- Gumminyckelhållare, 46.6 kB, öppnas i nytt fönster.
- Gummiskydd, 84.9 kB, öppnas i nytt fönster. m.m.
- Verktygssats (helt nytt set) eller delar (skruvdragare, bits, skruvmejslar, fastnycklar, insexnyckeln)
Om man beställer nytt läggs det på enhetens referensnummer, då alla enheter har fått ett startkit. - Silikonsprej (till gömmorna)
- Vinterkit
, 259.7 kB, öppnas i nytt fönster.
- Även informationen som ska lämnas till brukaren vid installations tillfället.
Öppnas i nytt fönster.
Skriv ut
Senast uppdaterad: 8 augusti 2024