Medicinskåp (felsökning)

Medicinskåp
Om medicinskåpet inte fungerar ska följade göras:

  • Säkerställ så att telefonen har bluetooth igång. Bluetooth måste vara på för att telefon och skåp ska kunna kommunicera. Kontrollera att Bluetooth är påslaget genom att:
    - Gå in under Inställningar -> Anslutning -> Bluetooth
    - Bluetooth ska vara blåmarkerad
  • Är bluetooth igång och skåpet inte öppnas är det med största sannoliket slut på batteri i skåpet. Hämta powerbanken som finns på bestämd plats på ert boende. Sätt i batterier i powerbanken, koppla in powerbanken i medicinskåpet vänta en liten stund och öppna sedan skåpet med appen smooth lite eller nyckelkortet. Byt sedan batterierna (4 st AAA - lithium) i låset. Testa så att skåpet fungerar efter batteribyte.
  • Skulle mobilen inte fungera så ska nyckelkortet användas. Det finns att hämta på en bestämd plats på ert boendet. Ta kortet och lägg mot medicinskåpet, ibland får man dra kortet över skåpet för att hitta kontakt med låset på insidan.
  • Mer information och hantering av medicinskåp hittar du under här: Medicinskåp 9Solutions. , 366.7 kB, öppnas i nytt fönster.
Skriv ut
Senast uppdaterad: 25 november 2024